Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, przysługuje Państwu prawo do reklamacji.
Prosimy o opis wady produktu, zdjęcia oraz dowód zakupu w Fashineska drogą mailową. e-mail: sklep@fashineska.pl
Sprawę niezwłocznie przekazujemy do producenta uszkodzonego produktu i postępujemy wraz z jego instrukcjami. Rozpatrzenie reklamacji nastąpi nie później niż 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@fashineska.pl
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Zwroty
Prawo do odstąpienia od umowy
Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, prosimy o wypełnienie formularza odstąpienia od umowy i dołączenie go do zwracanego zamówienia. Formularz pobierz tutaj
Zwrot pieniędzy
W przypadku odstąpienia od umowy, zwracamy wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy oferowany przez nas sposób dostawy), nie później niż 14 dni od otrzymania informacji o odstąpieniu. Zwrot płatności dokonujemy tym samym sposobem, jakiego użył konsument.
Zwrot towaru
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Towar należy odesłać do Paczkomatu: GDY19M Komandorska 57 Gdynia nie później niż 14 dni od poinformowania nas o odstąpieniu od umowy. Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
Kontakt
W razie pytań dotyczących zwrotów, prosimy o kontakt: sklep@fashineska.pl
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, przysługuje Państwu prawo do reklamacji. Prosimy o opis wady produktu, zdjęcia oraz dowód zakupu w Fashineska drogą mailową.
e-mail: sklep@fashineska.pl
Sprawę niezwłocznie przekazujemy do producenta uszkodzonego produktu i postępujemy wraz z jego instrukcjami.
Rozpatrzenie reklamacji nastąpi nie później niż 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@fashineska.pl
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Zwroty
Prawo do odstąpienia od umowy
Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, prosimy o wypełnienie formularza odstąpienia od umowy i dołączenie go do zwracanego zamówienia.
Formularz pobierz tutaj
Zwrot pieniędzy
W przypadku odstąpienia od umowy, zwracamy wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy oferowany przez nas sposób dostawy), nie później niż 14 dni od otrzymania informacji o odstąpieniu. Zwrot płatności dokonujemy tym samym sposobem, jakiego użył konsument.
Zwrot towaru
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Towar należy odesłać do Paczkomatu: GDY19M Komandorska 57 Gdynia nie później niż 14 dni od poinformowania nas o odstąpieniu od umowy. Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
Kontakt
W razie pytań dotyczących zwrotów, prosimy o kontakt: sklep@fashineska.pl